Home HomeAnne Emanuelle Birn Marriage of Convenience; Rockefeller International Health and Revolutionary Mexico (2006)Addison Wesley Interconnections Bridges, Routers, Switches, and Internetworking Protocols (2nd Edition)Cook Robin Rok interny by sneerBezpieczenstwo Unixa w Internecie (2)Bezpieczenstwo Unixa w InterneciePayne Charles V. Be Smart, Act Fast, Get Rich. Your Game Plan For Getting It Right In The Stock MarketKsiazka Nowy marketingFoster Alan Dean Tran ky ky Misja do MoulokinuChmielowski Benedykt Nowe AtenyDarwin Charles O powstawaniu gatunków drogą doboru naturalnego
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • milosnikstop.keep.pl
  •  

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    .Za pomocÄ… takich technologii jak cookies możliwejest rozpoznanie klienta i traktowanie go w odmienny sposób.Wprowadzone wczeÅ›niej przezklienta dane pozwalajÄ… na zwracanie siÄ™ do niego po imieniu, a na podstawie historii jego zakupówmożna zaproponować odpowiednie pozycje z oferty przedsiÄ™biorstwa.Dodatkowo informacjepochodzÄ…ce z dziaÅ‚alnoÅ›ci ecommerce stanowiÄ… bardzo bogatÄ… bazÄ™ dla badaÅ„ marketingowychi dziaÅ‚aÅ„ promocyjnych.Amazon na przykÅ‚ad wykorzystuje rejestr historii zakupówposzczególnych klientów do indywidualnych dziaÅ‚aÅ„ promocyjnych.Tak wysoka troska o klientanie wiąże siÄ™ bynajmniej z ogromnymi kosztami ponoszonymi na analizÄ™ indywidualnych potrzebi preferencji.Wszystko odbywa siÄ™ automatycznie.WybierajÄ…c książkÄ™ z jednego z wielu działówsystem rejestruje tÄ™ czynność i na jej podstawie wysyÅ‚a treÅ›ci reklamowe dotyczÄ…ce pozycjio podobnej tematyce.Podobnym przykÅ‚adem jest Levi s wykorzystujÄ…cy system AndromediaLikeMinds.Pozwala on na Å›ledzenie zachowania siÄ™ konsumentów oglÄ…dajÄ…cych stronyinternetowe tej firmy uwzglÄ™dniajÄ…c takie czynniki jak ilość wejść na stronÄ™ oraz czas spÄ™dzonyw poszczególnych obszarach tematycznych serwisu.Statystyki wykazujÄ… jednak, że nie wszyscy uczestnicy ecommerce wykorzystujÄ… te możliwoÅ›ci.WedÅ‚ug raportu "Evaluating the "Sticky Factor of Ecommerce Sites · tylko 16% badanychw USA sklepów wysyÅ‚a podziÄ™kowania swoim klientom za zrobione zakupy, jedynie 2% z nichwykorzystuje techniki typu cookies w celu personalizacji przekazu, a ponad 75% wiadomoÅ›ciwysyÅ‚anych do firm nie spotyka siÄ™ z żadnÄ… reakcjÄ….O sytuacji w Polsce wolÄ™ nic nie pisać.Bardzo ważnym czynnikiem w sprzedaży internetowej jest informacja.Stanowi ona wartośćdodanÄ… i wzmacnia produkt.Ponadto może siÄ™ ona stać produktem samym w sobie i zapewnićwysokie profity firmie, która wie jak jÄ… wykorzystać.DoskonaÅ‚ym przykÅ‚adem jest Portal Yahoo!.Wartość tej firmy wzrosÅ‚a w ciÄ…gu 2 lat z 400 milionów do 5 miliardów dolarów.Istnieje wieleprzedsiÄ™biorstw dziaÅ‚ajÄ…cych w Internecie, które czerpiÄ… zyski ze sprzedaży informacji bÄ…dzmiejsca reklamowanego, którego wartość wzrasta wÅ‚aÅ›nie dziÄ™ki zamieszczeniu interesujÄ…cychtreÅ›ci.Istnieje bardzo sÅ‚ynne powiedzenie o dziaÅ‚alnoÅ›ci ecommerce   Content is The King.Wynika to z prostej zasady, że Internauci dużo częściej poszukujÄ… w sieci informacji i danych natemat produktów, a nie bezpoÅ›rednio producentów.ZapewniajÄ…c, wiÄ™c odpowiedniÄ… treść nastronie dużo Å‚atwiej jest przyciÄ…gnąć Internautów i zdobyć ich lojalność.Ecommerce na Å›wiecie.Badania NFO Interactive przeprowadzone na próbie 1979 klientów sklepów internetowychwykazaÅ‚y, iż 24% spoÅ›ród respondentów uważa, że zakupy online zdominujÄ… tradycyjne wycieczkido sklepu.Badania Deloitte Consulting mówiÄ…, że w roku 2002 dochody z dziaÅ‚alnoÅ›ci ecommerceosiÄ…gnÄ… poziom 1,1 tryliona dolarów.ActiveMedia z kolei przewiduje, że do roku 2005 dochodyuzyskiwane z ecommerce wzrosnÄ… do 2,8 tryliona dolarów.Wykres 20.Prognoza rozwoju Å›wiatowego rynku ecommerce (mld $). 120011001000800600400200151997 2002zródÅ‚o: Deloitte Consulting (www.dc.com/deloitte_research/index.asp).Wyniki różnych badaÅ„ przeprowadzanych na ten temat czÄ™sto różniÄ… siÄ™ znacznie, ale każdepotwierdza bardzo szybki wzrost dochodów ecommerce, znacznie szybszy od pozostaÅ‚ychfragmentów internetowego biznesu.Rynek europejski i amerykaÅ„ski bardzo różniÄ… siÄ™ od siebie.Stany Zjednoczone jeszcze przez najbliższych kilka lat bÄ™dÄ… dominować na pÅ‚aszczyzniewykorzystania ecommerce, co potwierdzajÄ… wszelkie badania.Wykres 21.UdziaÅ‚ USA w Å›wiatowym handlu elektronicznym w roku 1999.USAPozostaÅ‚e74%regiony26%zródÅ‚o: Deloitte Consulting 1999 (www.dc.com/deloitte_research/index.asp).Firma Deloitte Consulting szacuje, że w 2002 roku Stany Zjednoczone wygenerujÄ… z tytuÅ‚uecommerce 842 mld dolarów przychodów, podczas gdy pozostaÅ‚e regiony Å›wiata razem wziÄ™tepozostaÅ‚e 300 mld dolarów (w tym rynek azjatycki 50 mld $).Do Internetu wkracza coraz wiÄ™cej firm, przeważajÄ… wÅ›ród nich sprzedawcy multimediów orazksiÄ™garnie.Kolejnymi bÄ™dÄ… duże sieci handlowe, biura podróży i instytucje handlowe, którez kolei zapewniajÄ…c odpowiedni stopieÅ„ bezpieczeÅ„stwa danych przekonajÄ… innych handlowcówo koniecznoÅ›ci wejÅ›cia do sieci.Do nich zalicza siÄ™ home banking.DostÄ™p do informacji o stanieÅ›rodków na swoim koncie bezpoÅ›rednio z domu, oraz przeprowadzanie podstawowych operacji zapoÅ›rednictwem Internetu to najwiÄ™ksze jego zalety.Jednym z pierwszych internetowych bankówoferujÄ…cych peÅ‚en zestaw usÅ‚ug oraz dostÄ™p do konta przez 24 godziny na dobÄ™ byÅ‚ Security FirstNetwork.Pózniej do grona przystÄ…piÅ‚y: DigiCash, Cybercash, Virtual Holdings i Netbank. Obecnie nawet kilka polskich banków oferuje dostÄ™p do konta za poÅ›rednictwem Internetu.Bardzoszybko też rozwijajÄ… siÄ™ firmy dostarczajÄ…ce systemy pÅ‚atnicze dla sprzedawców internetowych.Pojawianie siÄ™ takich instytucji przyczynia siÄ™ do powodzenia ecommerce i niweluje barierÄ™bezpieczeÅ„stwa transakcji, z którÄ… bardzo trudno jest uporać siÄ™ mniejszym przedsiÄ™biorstwom.Jedna z najwiÄ™kszych ksiÄ™garni w Stanach Zjednoczonych Barnes & Noble boryka siÄ™z problemem spadku obrotów.Jej poważnym konkurentem jest Amazon  potentat w dziedziniehandlu elektronicznego.W jego ofercie znajduje siÄ™ ponad 2,5 miliona pozycji książkowych,liczba klientów to ponad 1,5 miliona osób ze 160 krajów na Å›wiecie a wartość firmy przekracza 5mld dolarów.W tej sytuacji Barnes & Noble zdecydowaÅ‚ siÄ™ również wkroczyć w Å›wiat Internetui zdecydowanie obniżyć koszty dziaÅ‚alnoÅ›ci poprzez zamówienia online, redukcjÄ™ zatrudnieniai powierzchni tradycyjnych punktów sprzedaży.Warto przyjrzeć siÄ™ dziaÅ‚alnoÅ›ci Amazon.PomysÅ‚odawcÄ… stworzenia ksiÄ™garni internetowej byÅ‚ Jeff Bezos.W ciÄ…gu dwóch lat jego pomysÅ‚wyniósÅ‚ Amazon na szczyt ebiznesu zapewniajÄ…c już w pierwszym roku dziaÅ‚alnoÅ›ci wpÅ‚ywyw wysokoÅ›ci 17 mln dolarów.Klienci Amazon mogÄ… wybrać interesujÄ…cÄ… ich pozycjÄ™ z ogromnejbazy danych podajÄ…c tytuÅ‚, nazwisko autora lub przeglÄ…dajÄ…c zbiory wedÅ‚ug grup tematycznych.Amazon stosuje bogate techniki komunikacji z klientem.Jego strony potrafiÄ… rozpoznać klienta,zaproponować mu odpowiednie pozycje korzystajÄ…c z informacji o wczeÅ›niejszych zakupach, dajÄ…mu także okazjÄ™ do wyrażenia wÅ‚asnych opinii na forum czytelników.Wszystko to sprzyjabudowaniu lojalnoÅ›ci klienta i tworzy poczucie jednoÅ›ci wÅ›ród czytelników, a tym samymzapewnia czÄ™ste odwiedziny sklepu.InteresujÄ…ce jest, iż spoÅ›ród 2,5 mln pozycji tylko okoÅ‚otysiÄ…ca znajduje siÄ™ w magazynie Amazon.Reszta dostarczana jest bezpoÅ›rednio oddystrybutorów.RozwiÄ…zanie to umożliwia ogromne oszczÄ™dnoÅ›ci kosztów i stosowanie dużychrabatów (40% na bestsellery i 10% na inne książki) w celu promowania tego typu dziaÅ‚alnoÅ›ci.Internet obejmujÄ…c swym zasiÄ™giem niemalże caÅ‚y Å›wiat wymusza ogromnÄ… konkurencjÄ™.Mimoogromnych szans, jakie daje przedsiÄ™biorstwom wymaga odmiennego podejÅ›cia do sposobui metod prowadzenia biznesu.Konieczne jest poznanie metod i technik promocji w Internecie,audytorium docelowego, a także odmiennych reguÅ‚ rzÄ…dzÄ…cych wirtualnym Å›wiatem.Jaka jest jegoprzyszÅ‚ość? Gartner Group ocenia, że prawdziwa era handlu elektronicznego nadejdzie ok.2006-2008 roku [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • syriusz777.pev.pl
  •